onsdag 9 december 2009

#51 DESCRIBE WHAT TO DO WITH YOUR BODY WHEN YOU DIE

Anna Ö




När jag dör vill jag ha en ganska stor, fin begravning vid vattnet. Jag vill vara annorlunda och inte ha den i en kyrka. Det ska (helst) vara en solig dag på sommaren (om det går). Jag vill bli kremerad så att man kan strö min aska i vattnet sen, för att vatten gör mig lugn inombords . Gästerna vill jag bara ska vara nära vänner och släktingar och de behöver inte ha svarta kläder på sig, jag vill att de ska känna sig fina där och inte tvingade till en speciell klädsel. Det skulle vara finT ifall det var en vän som höll i begravningen, och någon som kanske spelade några låtar jag gillar, det skulle kännas mer som en personlig begravning än om det var någon präst som sa farväl till mig som jag inte ens kände. Jag vill att, man ska komma ihåg mig på ett roligt sätt :)

Emmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar