måndag 23 november 2009

#37 WRITE DOWN A RECENT ARGUMENT

Me: varför satt du uppe och spelade WOW det är inte bra för dig!
Rickard: jag hade inget annat och göra. hade ingen kompis och vara hos, så jag satt vid datorn istället.
me: vadå? har du inga kompisar?
Rickard: jo såklart?
me: men blir inte dina kompisar sura när du dissar dom för wow.
Rickard: nej för dom vet att jag lever ett viktigt liv också!
me: är du besatt av spelet?
Rickard: ja, när man väl har börjat kan man inte sluta.
me: hur kommer det påverka din skola?
Rickard: mycket, men jag väljer mina strider
me: Slutsats: rickard är en NOLIFE! :)



Simon




Me: varför satt du uppe hela natten och spelade WOW det e inte bra för dig!

Simon: jo du förstår på wow kan du vara vem du vill. i riktiga världen är jag simon i wow världen är jag BUllen of Ogrimmar en Taur som kan göra sig till alla olika djur

Me: okej! men tänk på all stråling du får framför datan då tänker du inte på det?

Simon: strålning... det e för pussys.


Rickard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar