måndag 2 november 2009

#11 PHOTOGRAPH A SCAR AND WRITE ABOUT IT

Jag fick detta ärr när jag spelade basket med mina kompisar. Det var feta olyckan! Det var i en liten hall i tibble, en baskethall med klättervägg på kortsidan av planen. Just den dagen läckte det vatten från taket som droppade ner till en stor pöl vid ena korgen. Korgen var framför klätterväggen men det brydde sig ingen om. Jag små-sprang mot korgen för att göra poäng och precis när jag skulle hoppa upp i luften halkade jag på vattnet och föll rakt in i klätterväggen med knät före. Precis där ett handtag fanns kom ju såklart mitt knä, det gjorde riktigt ont och jag fick sy 8 stygn.

Martin



Det här ärret, på mitt vänstra ringfinger, fick jag när jag var liten och hyvlade ost. Jag slant med osthyveln och hyvlade av en liten bit av huden på sidan av fingertoppen. Det gjorde riktigt ont och blödde helt galet mycket.

Carolina



"Jag, min syster och vår barndomskompis ebba skulle leka att vi var hästar när vi var små. Jag hoppade över ett snöre med fastnade med foten och föll pladask på ett stengolv. Det var direkt till akuten och fick sy 6 stygn typ."

Malin


det här ärret fick jag när jag och anna (?) var på väg hem och så stötte vi på en söt katt. och då såklart ville vi klappa katten. katten gillade inte oss... detta var för många många år sedan.

Michaela





I got this scar when I was going to lock my moped.
I got to close to the tailpipes and burnt myself on the arm.

Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar